Optymalizacja i pozycjonowanie w Google

Czym jest pozycjonowanie? Jest to szereg działań mających na celu poprawienie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google na konkretne zapytania w celu zwiększenia ruchu na stronie i sprzedaży.

Dlaczego warto?

Z badania przeprowadzonego w maju 2018 roku wynika, że pierwsze 5 pozycji (stron) w wynikach wyszukiwania otrzymuje 75% ruchu. Co oznacza, że na strony na dalszych pozycjach trafia zaledwie 1/4 osób. 90% osób korzystających z wyszukiwarek poszukuje informacji o lokalnych firmach. Szacuje się, że z wyszukiwarki Google korzysta 25,2 mln Polaków. Pozycjonowanie jest zatem efektywną formą reklamy dla firm, szczególnie lokalnych, po pierwsze ze względu na możliwość dotarcia do dużej liczby potencjalnych klientów, po drugie, ze względu na stosunkowo niski próg inwestycji.

Badania dotyczące sklepów internetowych pokazują, że już ponad 55% Polaków korzystających z internetu robi zakupy w sieci. Wysoka pozycja Twojego sklepu zapewni ruch na stronie, który przełoży się na wzrost sprzedaży.

Dlaczego warto nam zaufać?

doświadczenie

DOŚWIADCZENIE
Pozycjonowaniem zajmujemy się od 2008 roku. Przez te lata zdobyliśmy wiedzę i doświadczenie, które pozwoliło wypracować bezpieczny i skuteczny system pracy.

sprawdzone techniki

SPRAWDZONE TECHNIKI
Nasza praca opiera się na sprawdzonych autorskich pomysłach, które pozwalają osiągnąć bardzo zadowalający rezultat. Liczy się jakość, nie ilość linków.

elastyczne podejście

ELASTYCZNE PODEJŚCIE
Współpraca z klientem jest dla nas bardzo ważna. Każda branża jest inna, dlatego staramy się czerpać wskazówki z wiedzy i doświadczenia naszego Klienta.

umowa

PROSTA UMOWA
Nasza umowa jest prosta, wolna od dziwnych zapisów, które są niekorzystne dla Ciebie. Podpisując z nami umowę, wiesz czego dotyczy i za co płacisz.

Opinie klientów

Masz pytania? Zadzwoń do nas: 662 11 44 64

Ceny - ile kosztuje pozycjonowanie?

To jedno z najbardziej podstawowych pytań. Cena pozycjonowania zależy przede wszystkim od branży i konkurencji. Te czynniki określają, ile czasu trzeba poświęcić na to, aby Twoja strona stała się realnym zagrożeniem dla reszty firm. Koszt pozycjonowania można podzielić na poszczególne elementy:

  • czas pracy specjalisty (analiza konkurencji, optymalizacja strony i tekstów, wyszukiwanie miejsc w których można umieścić link, tworzenie zaplecza itp.)
  • treści służące do zdobycia linka (średniej jakości tekst waha się w granicach 15 - 25 zł netto za 3500 znaków ze spacjami)
  • utrzymanie profesjonalnego zaplecza
  • publikacja treści na portalach specjalistycznych (najlepsze portale na rynku żądają nawet kilku tysięcy złoty za publikacje)

Wyszukiwarka Google nieustanie się zmienia, dlatego ciągle testujemy różne rozwiązania i monitorujemy rynek.

Pozycjonowanie to inwestycja długoterminowa. Maraton do którego trzeba się odpowiednio przygotować.

Miesięczny koszt pozycjonowania wynosi zazwyczaj:

Jak wygląda współpraca?

Na początku wykonanym audyt Twojej strony oraz sprawdzimy jak radzi sobie konkurencja. Opracujemy plan działania na podstawie analizy i Twojej wiedzy dotyczącej branży. Sukces w SEO opiera się na współpracy między Klientem, a firmą zajmującą się pozycjonowaniem.

Na zadowalające wyniki zwykle czeka się około trzech miesięcy. Warto tu jednak zaznaczyć, że wszystko zależy od branży. W niszowych gałęziach biznesu można zauważyć wzrosty pozycji w przeciągu tygodnia od rozpoczętej pracy.

test
Audyt i ocena konkurencji
test
Planowanie działania
test
Realizacja planu, osiągnięcie celu i ciągłe doskonalenie