Koszty i czas oczekiwania na wynik kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
Modele płatności za reklamę w wyszukiwarce Google, za pozycjonowanie czy za kampanię w Adwords różnią się od siebie. Usługa pozycjonowania […]
Czytaj więcejSzanse i zagrożenia wynikające z popularności wyszukiwarki Google
W gospodarce kapitalistycznej monopol jest niepożądanym tworem. Istnienie takiej struktury rynku może stwarzać problemy, ograniczać dostęp do dóbr oraz hamować […]
Czytaj więcejZaufanie użytkowników do rezultatów wyszukiwania
Z badań przeprowadzonych w 2006 roku przez firmę Gemius wynika, że 62% respondentów odróżnia linki sponsorowane(wyświetlające się na samej górze) […]
Czytaj więcejBadanie i dobór słów kluczowych – część 2
W drugiej części artykułu na temat badania i doboru słów kluczowych, pragnę poruszyć temat narzędzi, które mogą być bardzo pomocne […]
Czytaj więcejBadanie i dobór słów kluczowych – część 1
Żeby rozpocząć proces pozycjonowania oraz uruchomić kampanię marketingową w Google Adwords należy najpierw przeanalizować rynek na jakim chcemy się reklamować. […]
Czytaj więcejWidoczność wyników w Google i Bing
W celu zbadania użyteczności strony, sposobu w jaki użytkownik widzi witrynę stosuje się badanie typu „eyetracking”. Polega ono na śledzeniu […]
Czytaj więcejJak działa wyszukiwarka
Większość osób nie zastanawia się skąd treści(strony, zdjęcia, dokumenty tekstowe itd.) biorą się w bazach wyszukiwarek internetowych. Na początku istnienia […]
Czytaj więcejRynek wyszukiwarek internetowych w Polsce
Konkurencja na rynku wyszukiwarek w Polsce jeszcze kilka lat temu była znacznie większa niż obecnie. Największe portale internetowe takie jak […]
Czytaj więcejCo to jest pozycjonowanie?
W literaturze można spotkać różne definicje pozycjonowania. W książce „Webpositioning. Skuteczne pozycjonowanie w internecie czyli jak efektywnie wypromować witrynę” pojęcie […]
Czytaj więcejSearch engine marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych
Search engine marketing (SEM) polega na zwiększeniu popularności witryny poprzez wpłynięcie na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Wyniki dzielą się […]
Czytaj więcej