Postrzeganie przez użytkowników obecności firm w social media
Wiele różnych badań dowodzi, że konsumenci nie lubią reklam. Denerwują ich przede wszystkim długie bloki reklamowe w telewizji, czy też […]
Czytaj więcejRynek mediów społecznościowych
Od dłuższego czasu media społecznościowe są mocno widoczne w naszym życiu, rewolucję w Polsce zaczęła Nasza klasa, a obecnie pałeczkę […]
Czytaj więcejAnaliza wyników promocji w serwisie typu Digg
W związku z tym, że serwisy społecznościowe są bardzo popularne i odgrywają w naszym życiu co raz większą rolę oraz […]
Czytaj więcejPozycjonowanie w „nowym Google”
W kończącym się już roku, w Google zaszło wiele zmian, algorytmy dostosowywano do zmieniających się warunków, ciągle rosnącej liczby dokumentów […]
Czytaj więcejAdWords dynamicznie dopasuje reklamy
Google wprowadza dynamicznie generowane reklamy. System AdWords w odpowiedzi na zapytania użytkowników będzie prezentować reklamy automatycznie dopasowane biorąc pod uwagę […]
Czytaj więcejGoogle+ udostępniło strony fanowskie
Ponad pół roku trzeba było czekać na udostępnienie przez Google+ funkcjonalności dobrze znanej z Facebooka. Chodzi tu o „fun page”, […]
Czytaj więcejWykrywane przez Google spamerskie techniki linkowania
Ostatnio w jednym z artykułów podałem dwie bardzo proste metody zdobywania linków. Sposoby te są nadal skuteczne, szczególnie dodawanie stron […]
Czytaj więcejNk wprowadzi samoobsługowe reklamy
Serwis społecznościowy NK wraz z firmą Netsprint pracuje nad wprowadzeniem systemu reklamowego podobnego do Facebook Ads. Obecnie na portalu jest […]
Czytaj więcejJak wypozycjonować swoją stronę? Część 2
W pierwszej części mini poradnika dotyczącego samodzielnego pozycjonowania strony napisałem o doborze słów kluczowych oraz optymalizacji strony. W tej części […]
Czytaj więcejJak wypozycjonować swoją stronę? Część 1
Nie wszyscy posiadają pieniądze na promocję swojego biznesu w sieci, często na samym początku mamy więcej wolnego czasu niż gotówki. […]
Czytaj więcej