Jaka (nie) powinna być reakcja firmy na kryzys wizerunkowy w internecie? [case study]
Od kilku tygodni w blogosferze głośno jest na temat walki spółki Sokołów z wideo blogerem (vlogerem) Piotrem Ogińskim (autorem Kocham […]
Czytaj więcejLinki z profili z wysokim TrustRank
Nie jest nowością, że linki pochodzące z zaufanych serwisów mają pozytywny wpływ na pozycjonowaną stronę. Są szczególnie przydatne w przypadku […]
Czytaj więcejRynek smartfonów w Polsce. Ważne dane dla każego biznesu.
W niektórych państwach ponad 70% społeczeństwa posiada smartfony. W Polsce odsetek takich osób wynosi 35% i dynamicznie rośnie. W roku […]
Czytaj więcejAktualizacja wytycznych Google
Niedawno Google uaktualniło wskazówki dla webmasterów dotyczące sposobów pozyskiwania odsyłaczy. Na listę metod, które mogą wpłynąć negatywnie na pozycje strony […]
Czytaj więcejNowy Pingwin już w Polsce
22 maja w algorytmie Google zostały wprowadzone zapowiadane wcześniej zmiany. Jakie są wyniki tego update’u? Kto zyskał, a kto stracił? […]
Czytaj więcejCzy nadchodzi kolejna duża zamiana algorytmu Google?
Prawdopodobnie tak! Dziesięć dni temu Matt Cutts potwierdził, że w ciągu najbliższych tygodni zostanie wypuszczona nowa generacja śmiercionośnej broni – […]
Czytaj więcejZmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany
Na przełomie 16 i 17 stycznia Google wprowadziło kolejną zmianę algorytmu. Od kilku miesięcy w branży SEO jest co raz […]
Czytaj więcejSEO Case Study – chytry dwa razy płaci?
Prawie rok temu zrobiłem wycenę pozycjonowanie dla pewnej firmy na poniższe frazy: uzdatnianie wody olsztyn filtry do wody olsztyn wigo […]
Czytaj więcejTVN CNBC o pozycjonowaniu
Ostatnio w programie „Biznes w Sieci” na kanale TVN CNBC został poruszony temat budowania reputacji stron internetowych – pozycjonowania. Problem […]
Czytaj więcejMarketing wirusowy z wykorzystaniem serwisu YouTube
YouTube jest prawdopodobnie drugą najważniejszą wyszukiwarką w polskiej sieci. Wystarczy dodać tu sporą liczbę wartościowych wideo, np. w formie poradnika […]
Czytaj więcej