Aktualizacja wytycznych dla oceniających wyniki wyszukiwania w Google
Google opublikowało zaktualizowany przewodnik dla pracowników zajmujących się oceną wyników poprzez ewaluację wyświetlanych stron internetowych. Teoretycznie, oceny te nie mają […]
Czytaj więcejProśba o link i wspieranie konkurencji
Otrzymałem maila od znajomego z zapytaniem czy opłaca się umieścić link do katalogu firm w zamian za reklamę w formie […]
Czytaj więcejWersja mobilna strony jako czynnik rankingowy
Na oficjalnym blogu Google poinformowało o wprowadzeniu kolejnego kryterium wpływającego na pozycje w wynikach wyszukiwania. Od 21 kwietnia dostosowanie strony […]
Czytaj więcejCzy Google będzie oznaczać wolno otwierające się strony?
Google chce poprawić User Experience poprzez oznaczanie stron, które wolno się ładują? Wygląda na to, że tak. W sieci pojawiła […]
Czytaj więcejStrony mobilne są faworyzowane przez Google
W narzędziu dla webmasterów pojawił się nowy komunikat informujący o błędach w wyświetlaniu stron na urządzeniach mobilnych. Wyszukiwarka automatycznie określa […]
Czytaj więcejPozycjonowanie w 2015 roku
Jak co roku specjaliści od SEO wypowiadają się na temat tego jakie czynniki będą miały największe znaczenie na pozycje w […]
Czytaj więcejSEO w 2014
Rok 2014 w branży SEO upłynął na nieprzerwanym dostosowywaniu się do zmian jakie serwuje nam wielce panujące Google. Jednymi z […]
Czytaj więcejRemarketing z Google Adwords w telegraficznym skrócie
Remarketing pozwala docierać do osób, które odwiedziły już daną witrynę i kiedy przeglądają inne strony w sieci reklamowej lub korzystają […]
Czytaj więcejAktualizacja algorytmu Google – Pingwin 2.1
Wczoraj Matt Cutts ogłosił na swoim Twitterze, że wprowadzono zmianę w algorytmie wyszukiwarki o nazwie „Penguin 2.1”, która ma mieć […]
Czytaj więcejCzy pozycjonowanie i optymalizacja stron się opłaca?
Wiele osób zastanawia się czy warto jest pozycjonować swoją stronę? Czy opłaca się inwestować kilkaset złotych w tego typu reklamę? Poniżej […]
Czytaj więcej