Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?
Jak otworzyć sklep internetowy Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Z roku na rok robimy coraz więcej zakupów przez internet. […]
Czytaj więcejIle kosztuje strona internetowa?
Współczesne przysłowie głosi – jeżeli czegoś nie ma w Google, to znaczy, że nie istnieje. Śmiechem, żartem, to stwierdzenie może […]
Czytaj więcejSkąd brać wygasłe domeny?
Bardzo często w pracy pozycjonera spotykam się z problemem pozyskiwania wartościowych domen, które można wykorzystać przy tworzeniu stron zapleczowych lub […]
Czytaj więcejJak samodzielnie zoptymalizować teksty na stronie?
Prosta optymalizacja tekstu – co i jak? Nie każdy zna się na SEO. Jeżeli jednak prowadzisz np. bloga, dobrze by […]
Czytaj więcejPingwin działa już w czasie rzeczywistym jako część podstawowego algorytmu Google
Na oficjalnym blogu Google pojawił się dziś wpis informujący o tym, że Pingwin walczący ze spamowymi linkami stał się częścią […]
Czytaj więcejAudyt SEO – darmowy e-book od WhitePress
WhitePress opublikowało rozbudowany i ciekawy artykuł na tema przeprowadzania audytów pod kątem SEO. Tekst został wzbogacony o przykładową analizę oraz […]
Czytaj więcejNowe narzędzie do testowania mobilnych stron
Google uruchomiło nowe narzędzie, które służy do testowania stron internetowych pod kątem urządzeń mobilnych. Sprawdzana jest prędkość oraz czy strona […]
Czytaj więcejMonitoring dostępności stron
Posiadanie ładnej, czytelnej i przede wszystkim efektywnej strony internetowej nie wystarcza aby spełniała ona swoją rolę. Ważne jest aby szybko […]
Czytaj więcejPrędkość ładowania stron wpłynie na wyniki wyszukiwania na urządzeniach mobilnych
Google szykuje kolejną zmianę mającą na celu serwowanie lepszych wyników dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. W ciągu najbliższych paru […]
Czytaj więcejGoogle preferuje adresy z https
Google ogłosiło, że zmieniło system indeksowania tak, aby skupiał się na stronach dostępnych pod adresem z HTTPS. Robot najpierw będzie […]
Czytaj więcej